بلاگ

مزایای سقف عرشه فولادی

در عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی سقفی است که با استفاده از ورق های فولادی گالوانیزه ذوزنقه ای شکل تحتانی و برش گیرها که مختص این سقف هاست، از سایر سقف ها مجزا می گردد و مزایای بسیاری دارد. یکی از مصالح مهم بکار رفته در این سقف ها، ورق فولادی می باشد.

از مزایای سقف عرشه فولادی می توان به وزن اندک این سقف ها نسبت به سایر سقف های متداول در اسکلت های فولادی ساختمان اشاره نمود. اجرا و بتن ریزی هم زمان چندین سقف و صرفه جویی در زمان انجام پروژه نیز یکی از مزایای سقف عرشه فولادی محسوب می گردد. از دلایل عمده ای که فعالان صنعت ساختمان سازی از سقف عرشه فولادی استفاده می کنند می توان به کاهش مصرف فولاد و بتن، کاهش وزن، کاهش هزینه های کلی، افزایش ایمنی سازه، بهبود عملکرد سقف در حین زلزله، پیوستگی و یکدست بودن سطح زیرین سقف، کاهش هزینه های حمل و نقل و… اشاره نمود. انسان ها از گذشته تاکنون برای زندگی آسوده و ایمن بدنبال بناهایی بسیار مقاوم بوده اند و طی گذشت سالیان دراز و با توجه به کسب تجارب بسیار در این زمینه توانسته اند بهترین مکان را برای زندگی بنا نهند و در دنیای امروزه با انواع ساخت و ساز در صنعت ساختمان سازی مواجه هستیم و همیشه فعالان این عرصه سعی در ارائه بهترین ایده داشته اند و با مقایسه سقف های دیگر در صنعت ساختمان سازی مانند صنعت کامپوزیت، تیرچه بلوک با اطمینان می توان گفت که سقف عرشه فولادی از ایمن ترین و اقتصادی ترین سقف هایی که در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود، می باشد.

سقف های عرشه فولادی با توجه به سرعت اجرای بالا در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه بوده و در تمام دنیا به دلیل حذف عملیات قالب بندی و شمع گذاری بسیار حائز اهمیت می باشند.

مزایای سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *